Sista inlägget innan flytten från Gotland.

Vi ses i Skåne!

Får se när jag skriver nästa gång eftersom jag inte vet hur det kommer
att vara med tillgången till internet under tiden som jag bor i Malmö, men det märks väl antar jag.

Det mesta (tror jag) är klart, skall bara packa ner datan och det i bagen, ner i källaren och hämta
min kofta + filt.
Gräva fram min andra halsduk eftersom hundarna bitit sönder min ena
under eftermiddagen, tack för den.

Blir att kliva upp halv 5 imorn, har mackor och sånt som skall göras iordning.
Duscha får jag fan göra då med, pallar inte just nu.
För mkt annat att göra.

Har lagat min jacka, sytt fast den knappen som satt löst.

Fan känns som att jag har lite småkaos i skallen just nu, men det går väl över.
Fasar inför imornbitti när jag skall åka hemifrån, att lämna Pysen kvar.
Skitjobbigt, men det är som det är.

Var trevligt hos Katta, kom lite folk inför dörren en stund.

Zandra har också varit förbi här en sväng ikväll, trevligt det med.

Näe, får sluta skriva och återgå till mitt.

Så med det här inlägget blir det:
Hejdå Gotland, See ya i skåne folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0