Så drygt att packa och rensa.

Mmm, blir ju att man rensar samtidigt som man packar.
Fan va drygt det är, känns som att det lär ta 100 år.
Men när jag väl fått ner kläderna och allt sånt så lär det nog gå betydligt
fortare, lär ju iaf kännas så.

Snöar och blåser som fan ute med, är ju lagom kul.
Åkte med mamma bort till Granngården för att köpa hem lite mer
flyttkartonger och sen införbi Ica för att handla hem mat
och så till ikväll, även kaffe eftersom det var slut.
Viktiga grejer det där.

Igår följde jag med mamma och pappa för att hämta
hem den nya soffan, ångrade mig lite och önskade att
jag hade stannat hemma istället.
Så sjukt trött och frös som en dåre gjorde jag med, bättre om man varit hemma.

Mmm, nu är det ju inte så lång tid kvar heller men
jag vet inte ännu hur och "när" jag skall åka, höjt tågpriserna har dom ju
också gjort dom jävlarna.
Även om jag inte betalar resan själv så känns det bra drygt att behöva betala så mkt.
Näe men får väl se vad som händer med allt det, så länge jag vet allt
när det väl är dags.

Näe, skall gå ner och kolla lite, hämta upp lite från källaren med kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0