Önskar att jag kunde flytta nu, på en gång.

Ringde på lägenhet/rum tidigare idag för att kolla vad det var för något.
Var tydligen bara rum och ingen lägenhet, tyvärr.
Frågade lite om huset och rummet, hyra osv.

Hyran för det rummet var då lite högre än vad som stod.
Men då skulle tydligen internet och värme ingå.

Så jag hade nog fan själv kunnat ta det om det inte
var för att jag inte hade råd.
Hade jag bara haft typ 1000 kr mer i månaden så hade det gått.
Men, får fortsätta hålla ögonen öppna.

Annars idag har jag mest städat.
Dammsugit och torkat golven.

Slängt in 2 annonser på tradera har jag gjort, se om man kanske kan få in en liten slant där.
Är ju bara att hoppas.

Letat efter sladden till min videokamera så man kan koppla in den
i tv;n. Men det har inte gått så bra.
Tänker nog slänga ut den med på tradera.

Mmm, jag vet.
Jag behöver pengar.

Ingen som vill köpa en audi ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0