Och idag då ?

Skall iaf umgås lite med Annicka, får se när hon hör av sig.
Mamma har snott bilen och skulle tydligen inte vara hemma igen
förräns fyra.
Hmm..Och jag som sagt att jag tänkt ha bilen idag, men det löser sig på
ett eller annat sätt.
Fast Annicka kan ju komma hit med, om det finns ngn där i Stånga som
kan köra henne.

Sovit länge idag, kände att det behövdes men har nog ändå
sovit lite för länge, är seg i både skallen och kroppen.

Skall tydligen komma mer snö i veckan, det kan den ge fan i om man frågar mig.
Jag vill ha sol och värme nu.
Så får man ju se hur vädret är den 26e då jag och mamma skall köra
ner till Malmö, inte så superkul om det är skitväder då.
Men man får se.

Alla Hjärtans dag idag. 1 år sen jag och älsklingen började prata igen.

Förra året satt jag och Zandra hos henne i Stånga och drack öl för oss själva när jag försökte ragga tag i musik över msn så det blev att jag skrev till Johny, fick ett sms ett tag efter..Sen har det rullat på.

Älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0