Nyfiken på hur det kommer att kännas imorn.

Känns som att det har börjat sjunka in nu att jag snart kommer flytta till Malmö,
men ändå så känns det lite som en dröm och jag ännu inte riktigt fattat det till 100%.

Imorn har jag också fått "sova på saken" och man har förhoppningsvis kommit lite mer
till insikt med det hela.

Jag vet också att det är ju ändå 3 veckor kvar, men jag funderar lite
på vad jag skall ha för väska med mig.
Är ju ändå inte så jättemkt som jag behöver ha med mig egentligen.
Kläder och sånt, datorn, telefonen..
Möbler och porslin och sånt finns ju på plats så det är inget jag behöver tänka på just nu.
Det får bli sen när man skaffar egen lägenhet och så.

Näe men det är ju som sagt 3 veckor kvar, fast tiden går fort.
Hoppas iaf det.

Näe skall väl snart lägga mig i sängen och så får jag se när älsklingen ringer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0