Nedräkningen fortsätter..

...för att tjata lite till om flytten.
Nu är det bara lite mer än 2 veckor tills jag åker ner till skåne.
Sista helgen i månaden så att säga.
Passa på att sova iaf en natt innan hos älsklingen och
sen på måndagen den 1a mars flyttar jag in i mitt rum inne i Malmö.
GÖTT !

Idag så klev man upp typ 10 i 8, fanns kaffe till mig.
Tack pappa.
Höll på att få en halv hjärtattack när jag var på väg ner från trappan, halkade dom
två sista trappstegen men jag lyckades tur nog hålla balansen.
Så det blev bara adredalinet som sköt i höjden istället för en hård kollision mellan mig
och trappan, misstänker att det hade gjort sjukt ont.
Har ringt mvc, fick en tid där imorn vid halv 12 eftersom jag har funderingar
på att byta från spruta till piller.
Har också varit ute med hundarna så dom har fått gjort sitt och är även mätta och belåtna.

Skall väl ta och tvätta lite under dagen och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0