Kan knappt bärga mig!

Sista helgen nu så åker jag ner till Skåne, och stannar där!
Känns så sjukt skönt, skulle kunna tjata hål i skallen på dom flesta om det.
Så bra känns det!

Och vetskapen om att jag kommer få träffa min karl betydligt oftare
gör ju inte saken sämre direkt.
Slipper man det här långa avståndet och det är lätt att åka
fram och tillbaka. Istället för ett halvt dygn så tar det typ en timme.
GÖTT !

Imorn måste jag ringa till mvc igen eftersom det inte var någon där idag
och hon skulle vara tillbaka imorn.
Så det blir ju upp tidigt (lika så bra) och ringa.
Känns mkt bättre när man kliver upp tidigt på morgonen, enda negativa är
väl att man hinner bli klar med det mesta man har att göra lagom till lunch så
sitter man och ugglar på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0