Jag borde väl egentligen sova, men jag har ingen lust.

Lite trött är jag allt, slö i skallen med.
Men jag har ändå ingen lust att sova just nu, känner för att vara vaken ett tag till.
Frågan är egentligen varför, har ju ingen anledning till att hålla mig vaken.

Får väl se när det blir sängen, tippar på att jag inte lär orka hålla mig
vaken allt för länge.

Känner mig uppåt och glad, samtidigt lite nervös.
Uppåt och glad eftersom jag snart flyttar + att vi har "blivit med hus", känns gött!
Nervös för att man inte riktigt kan lita på tågen, inställda och försenade.
Blir det försening med mitt tåg så hoppas jag på flera timmar än typ 2-3 timmars
försening, då kan jag sova på tåget + mormor slipper komma och hämta mig mitt i natten,
så får dom också sova lite.

Mmm, packa ner allt skall jag göra imorn.
Så skall jag och Zandra hem till Katta någon gång efter 4.

Det känns bra det här, trist att man lär sakna en del med men det finns
telefon, båt, buss och tåg;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0