Iväg på bio snart med mamma och pappa.

Skall in på bio nu ikväll och se Snabba Cash tillsammans med mamma och pappa
så det är hög tid att börja göra mig iordning.

Har hållit på och packat idag och försökt planera in när och
hur jag skall hinna träffa folk.
Tordagkväll är iaf vigd åt Katta (och Krisse?).
Se om jag lyckas träffa både Anna och Jonas imorn eftermiddag, hoppas
på att Jonas mår ännu bättre imorn.

Sex/halv sju imorn så skall Anita och Tore komma hit.
Så det är lite som skall pusslas och även få tid över till att packa.
Mmm, börjar ju känna av att det snart är dags för flytten.

Men det känns som sagt fortfarande skitbra, lite mer stressigt än innan bara.
Fast det fixar ju jag lätt ändå.

Näe, göra sig iordning och sen åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0