Inte ett nytt liv, utan ett annat.

Sitter och tänker och funderar på en massa olika saker, vilket inte är
direkt ovanligt för mig.
Tänker och funderar mkt på flytten just nu och hur det kommer bli
och vilka förändringar som kommer att hända.

Just nu är det mkt som känns konstigt, men ändå bra.
Stod nyss på trappan och tänkte att där kommer jag inte stå varje dag längre, och
det kändes väldigt konstigt. Inte dåligt utan bara konstigt.

Är ju inget som kommer att försvinna, allt kommer att vara kvar där det är.
Det är bara det att jag kommer inte vara just där.

Men mitt liv kommer ändå att bli annorlunda, största chansen till det bättre.
Jag kommer ha större chans till att få ett jobb.
Jag kommer vara närmre personen jag älskar och få träffa honom betydligt oftare.
Jag lär ju även växa som person.

Så att jag flyttar ifrån saker och min vardag här hemma betyder inte att jag kommer
få ett nytt liv, utan bara helt enkelt ett annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0