Imorn är det förhoppningsvis bara 2 veckor kvar.

Lutar väl åt att jag åker ner till Skåne fredag den 26e
på kvällen tillsammans med mamma och att vi åker direkt till Malmö
eftersom vi lär vara framme sent.
Så hoppas jag på att kunna åka till Johny på lördagen, saknar ju min karl.

Har iaf varit vid Mvc nu och fått nytt recept, för här skall det inte bli några barn gjorda.
Inte för att risken är så stor när min karl är långt härifrån, tyvärr.
Men iaf..

Pratade nyss med Zandra, hon var vid Ida men skulle höra av sig när hon kom hem, tyckte hon
kunde komma över en sväng då och snacka lite skit och så.

Annars imorn vet jag inte riktigt vad jag skall göra, ville inte med på årsfesten vid
brukshundsklubben. Funderar på att kanske hitta på något annat.
Lördagen är blank än så länge.
På söndag är det alla hjärtans dag, men jag skall vara med Annicka.
Eftersom Johny inte är här, sen så är det inte direkt någon viktig dag för min del.
Har blivit så förstorat och alla som har förhållanden (mest tjejerna) har så höga förväntningar
på att det skall bli speciellt och det ska ges och fås presenter.
Säger inte att jag inte hade blivit glad över att få något, men för min del så är det inte viktigt.
Bara för att vi inte firar det så är inte han någon dålig pojkvän för det.
För han är fan jävligt bra min Johny!

Det som är mest "speciellt" för min del är att på söndag är det
precis ett år sen vi fick kontakt igen, även om det började med "Tja knast, vad ville du?" eller ngt
i den stilen, men jag kallades iaf för knast:P

Mmm, blev lite mer text än vad jag tänkt från början men så blir det ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0