Har jag sån tur att mobilräkningen blir lite billigare nu när jag skall flytta ?

Iaf billigare den här räkningen.
Var inne och kollade på min sida hos tele2, kunde inte se klok detaljspec. men
det såg ut som att månadens räkning bara låg på ca 450:-
Typ 100:- billigare än vanligt, det är ju nice nu när man flyttar.
Se om jag kan hålla det på den nivån.
Och jag som tycker att jag använt telefonen hur mkt som helst och ringt.
Men men..
Billigare är bättre.

Näe, ner och fixa lite kaffe.
Har inte fått i mig någon frukost ännu, kankse på tiden.
Sen..Tönt-tv;)


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Sarah,



Vi på Tele2 är uppriktigt glada att du verkar vara nöjd med ditt mobila abonnemang samt att räkningen inte är alltför hög. Vårt motto är att erbjuda billig telefoni och bra service till våra kunder. Jag vill bara tacka dig för att du använder dig av våra tjänster och hoppas att du kommer att förbli en nöjd kund hos Tele2.



Med vänliga hälsningar,



Alan Kocevic, Tele2.

2010-02-10 @ 15:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0