Håller på att bli dum i huvudet ?

Känns ibland och även just nu som att det inte är långt ifrån.
Men jag vet att det kommer gå över, det är snart bortglömt.
Är bara just nu som det mesta känns hopplöst..värdelöst.

Men som sagt, gäller att inte ge upp.
Försätta kämpa och jobba för det man vill.
Just nu hade jag gärna grävt ner mig under täcket, men glöm det.

Blir bättre sen när Johny ringer och jag får prata med honom.
Även om det ibland är tyst i luren så känns det skönt att han ändå finns där.
Nästan lite som (men ändå långt ifrån) när man t.ex. ligger i sängen och ser på film
och är tyst, man är ändå där tillsammans.

Man får vara glad för det man har med.
Världens bästa pojkvän, supermysiga djur, bra kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0