Gött väder att vara ute och gå i.

Har precis kommit in igen efter att ha varit ute och gått med Pysen.
Känns riktigt bra och det var sådär lagom kallt för en promenad.
Så det känns lite i kinderna:)

Har nu lagt paketet med löshår på lådan efter att ha varit
på Konsum och köpt frimärken, gött när brevlådan står precis utanför affären.
Sen att man träffade Emelie där inne och hon tyckte att det var rätt av mig
att flytta härifrån gjorde inte saken sämre.

Annars för ikväll..
Skall ge hundarna sin mat snart, sen blir det en sväng förbi duschen.
Kanske lite kaffe, tv och läsning.
Så får jag se när min karl hör av sig med.

Inte allt för kass kväll direkt.

Sällskap av mina herrar ju..

+ puckokatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0