Försöka planera dom här dagarna nu.

Idag:
Träffa Jonas och Anna hemma hos Jonas, 
18-18.30 Anita och Tore kommer hit.

Tisdag:
Packa och hålla på, det enda såvitt jag vet just nu.

Onsdag:
Samma som tisdag.

Torsdag:
Som onsdag, dessutom hälsa på Katta och Krisse på kvällen.

Fredag:
Flyttar till Skåne.
Blir att åka över Sthlm och som det ser ut nu så åker jag med morgonbåten
till Nynäs och sen in till T-centralen, ev möta Hanna en stund innan tåget går mot Malmö.
Så är jag framme någon gång på eftermiddagen/kvällen i Malmö och åker till mormor och Olof,
skall bo hos dom tills på måndag då jag flyttar in i mitt rum som jag skall hyra.
Blir nog att ringa mormor ikväll och säga att jag åker ner till malmö själv på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0