Fido chockade och sov på mitt rum hela dagen.

Ungefär så spännande var min söndag, tyvärr.
Och sen så blev jag klar med det mesta under förmiddagen.
Storstädade på rummet och möblerade om, blev iaf nöjd.
Och tydligen Fido med, just nu sitter han här en liten bit från mig och glor.
Pysen ligger som vanligt i sängen och sover medans jag sköter mitt vid datan.

Tvättade en massa igår, nu finns det inte mkt smuttstvätt kvar i huset, förutom det
som kom till igårkväll men det håller jag på och tvättar just nu.

Inte allt för många jobb har kommit in idag heller, får vänta tills i eftermiddag.

Funderar på om jag skall få tag på Annicka med.
Men nu skall jag iaf ut och kolla om det finns någon post, Pysen får följa med så
han inte bara ligger och slappar hela dagen.

Kanske en promenad ut på Hemse med senare, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0