Det börjar fan dra ihop sig nu.

Och det känns skitkonstigt faktiskt.
Mmm, det känns ju bra gör det, och jag längtar och vill.
Vet inte riktigt hur jag skall beskriva det egentligen, nervös ?
Njae, inte riktigt..
Men det är ju mkt som kommer ändras, alla som varit här nära kommer
inte vara det längre.
Kommer inte kunna ligga och mysa med Pysen på morgonen eller kvällarna.
Jävlar vad jag kommer att sakna honom!

Och alla andra med såklart.

Var i Klinte och träffade Anna och Jonas, det var trevligt.
Kändes bra att vi fick ses en gång till innan jag sticker, dessutom har jag ju
nu också varit och hälsat på hemma hos Jonas, bättre sent än aldrig.

Sen så kommer man ju komma "hem" och hälsa på med, när vet jag inte.
Men någon gång iaf, bröllop i sommar ju!

Näe det är en del tankar och känslor som finns ang flytten.
Men jag vet också att det bara handlar om att allt skall sjunka in, och
det gör det väl när jag väl är på plats nere i skåne och så.

Näe, det här kommer bli bra.
Man skall bara vänja sig också.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hoppas att du kommer att trivas bra i Malmö. Då måste du besöka Helsingborg och Helsingör. Det är väldigt vackert där.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-02-23 @ 20:41:11
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0