Det är tur att jag har min karl.

Mmm det är tur jag har honom.
Var ju helt sönderstressad igårkväll och kände att jag var på väg
att bli dum i huvudet.

Men sen lär han ringde och vi låg och pratade så kände jag
bara hur all stress försvann och jag blev hur lugn som helst.
Jag är glad att jag har min karl, han är bra han!

Foten håller fortfarande på och dummar sig, men det försöker jag mest ignorera.
Skall iväg sen och skotta trappan och det borta vid brukshundsklubben.
Så där blir man lite sysselsatt iaf.

Kallt är det med, men det är bara att klä på sig.

Tvätta skall jag också göra.

Är mest lite småfix och sånt småtråkigt, men man får bita ihop och
se till att det blir gjort.

14 dagar kvar innan man sticker.
Imorn är det 14 dagar tills jag får pussa min karl igen.
GÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0