Börjar bli klar med det mesta nu.

Plockar ihop och tvättar mina kläder som skall med.
Skall ta och tvätta min fleecepläd nästa runda i tvättmaskinen.
Så är det ju lite småplock med, men det går fort.

Skall ut på hemse senare och hämta ut min tågbiljett, får ta och boka båtbiljett
ikväll/eftermiddag.

Väntar på att älsklingen skall höra av sig med besked också, förhoppningsvis snart.
Klarar mig att vänta men man är fan nyfiken:)

Mmm, annars så är det väl inte så mkt mer kvar nu.
Skall ta en raid i min walk-in-closet och kolla om det finns något
jag glömt bort där, men det tror jag inte.

Skall också ta och käka snart tror jag, börjar bli lite hungrig.
Yepp yepp..ska nog kolla om mina pengar kommit in snart med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0