9 dagar kvar till flytt.

Börjar bli "läskigt" kort tid kvar till flytten nu, men jag ser fortfarande
sjukt mkt fram emot det!

Har varit förbi Zandra idag, snackade lite skit och så innan
vi stack ut på Hemse.
Förbi banken och satte in pengarna från bilen sen stack
vi in på Ica för att handla allt tills imorn.

Varit hemma efter det, blev sjukt trött så gosade lite med Pysen en stund.
Hunnit med att snacka med Annika också en sväng.

Har precis hämtat mamma, satt på pastavatten och snart är det väl mat.
Blev också en inbetalning till Csn nu med, så har jag månadens återbetalning ur världen.
Så får se när min karl hör av sig och om hur det verkar bli med allt.

Mmm..spännande..
Får hoppas allt går bra och som planerat, då är jag nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0