2 dagar på mig..och vem gick utanför min dörr i nättras ? Alla sov ju.

Mmm, onsdag & torsdag kvar på mig att packa och så.
Rensat och slängt en massa papper och sånt skräp idag, kändes gött!
Var förbi Zandra en sväng med en tröja som jag inte längre har
någon användning för, blir säkert skitbra till henne.

Annars inte så mkt, varit ute med hundarna.
Pysen lyckades smuggla med sig sin boll ut, vilken jag tog ifrån honom
och den fick han inte tillbaka förräns vi var inne i trädgården igen.

"Någon" gick/tassade utanför mitt rum inättras, vid 12 ungefär
och hundarna fick världens dårdille och började skälla som fan.
Låg i sängen asirriterad på mamma eftersom jag trodde att det var hon som
gjorde så, men när jag klev upp ur sängen och gick ut från rummet.
Då ligger hon och pappa och sover stenhårt i sin säng, mamma har inte ens hört hundarna,
så hårt sov hon.

Jesper la sig tidigare än oss andra, han låg kvar i sängen.

Så jag fick gå och lägga mig igen och funderade på vem eller vad det var som
hade låtit, men mest var jag irriterad.
Hade ju hoppats på att få sova klokt hela natten, är ofta man blir väckt av något.
Men till slut så..

Tågbiljetten från Sthlm på fredag är bokad, självklart så var den avgången jag hoppats på
slutsåld, så jag får bli sittandes i Sthlm i typ 6 timmar och har en del packning med mig
så man kan inte direkt dra varvet runt Sthlm.
Men det ordnar sig, tvinga folk att komma till centralen och fika eller ngt.

Imorn är det fortsätta packa och rensa, även förbi Katta och Krisse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0