11 dagar kvar.

Hmm, känns lite sjukt när jag tänker på antalet dagar som är kvar.
Då känns det som att det är verkligen snart som jag flyttar.
Men, när jag tänker på veckodagar och att det bara är måndag idag och
det är inte förräns nästa fredag som jag sticker, då känns det som att
det är betydligt längre tid kvar tills det är dags.

Vet inte vilket sätt att tänka som är bäst.
Tänker jag på antalet dagar så får jag väl snart panik över
att jag inte har packat ngt osv.
Tänker jag veckodagarna, då känns det som att tiden inte går fort nog.
Kanske köra en blandning, för jag vill inte behöva känna någon stress eller panik
över packningen samtidigt som jag saknar min karl grymt mkt.

Får komma på något smart mellanting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0