Tråkig dag, yes.

Sitter och funderar på vad man skall göra, är sjukt uttråkad.
Finns väl egentligen lite grejer att göra (som jag inte har lust med).
Man fick ju förslaget att man kunde klippa gräset, tycker jag låter som
en dum idé, kör bara in i häcken med gräsklipparen.

Funderar på om man skall göra lite köttbullar idag, även om man skall fixa
en matlåda med pannkakor, blir väl ev. lite matlagning.

Dricker iaf kaffe just nu och längtar tills nästa vecka, skall försöka ha tag i en
väska bara, får kolla med mormor.
Har även kollat upp att det finns kloka alternativ (jo man säger så, kloka) hem ifrån
Gotland, så det skall också bokas.

Hört av mig till soffisaren Petrina med, lagom bra så åker hon till götet
i samma veva jag är på ön, men det löser sig nog.
Har förbjudit henne att boka upp sig dagen innan.

Sen så tycker jag att det kan bli kväll och att kvällsmaten/middagen skall ätas.
För efter det så kan jag få äta favoritglassen som jag köpte igår.
Jag är allt snäll som inte passar på att smocka i mig all glass när jag är ensam,
utan jag väntar på min karl så han också skall få chans att få ngt.

Jag gissar rätt stenhårt att även om det hade tagit ett tag så hade jag lyckats trycka i
mig hela paketet under dagen i min ensamhet, men jag är shysst och låter bli.

Börjar bli hungrig av allt snack om ätbara grejer här, får ta och fixa lite käk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0