"semester" resten av veckan.

Då vart man ju som sagt ledig idag, dagen innan man åker tillbaka till ön.
Inte varit där sen slutet av februari, tiden går fort..

Inte världens bästa start på dagen heller, kattungen hittades påkörd utanför grannen typ.
Så vi fick ta bort honom därifrån och begrava honom, var inte alls roligt.
Har nästan förväntat mig att han skall komma springandes när man går
ut på trappen, men det är det slut med nu.

Har även varit i Hörby en snabb sväng och handlat hem lite grejer.
Mjölk, tandkräm och så.

Glodde på tv en stund när jag kom hem och har nyss gjort pannkakor.
Så lite extra nytta har man iaf gjort.
Skall snart slänga mig i sängen och slöa lite med antingen tv eller läsa
i min bok, får se vad jag känner för när det väl är dags.

Mormor kommer och hämtar en vid åtta imornbitti så kör hon mig
till ängelholm där flyget går ifrån och i Visby så kommer tjockisen (Zandra) och
hämtar upp mig.

Annars imorn blir det att träffa iaf Zandra, Katta och Petrina.
Fredagen skall det handlas kläder till bröllopet och träffa Anna och Jonas.
Lördagen är det bröllop och på söndagen åker man hem igen.
Så allt för mkt tid har man inte över.

Näe..upp i sängen var det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0