Jobbardag idag.

Efter två dagars ledighet skall man tillbaka till jobbet.
Nu är det även kallare ute, jag klagar inte.
Skönt att slippa svettas ihjäl och få kunna ta på sig lite varmare och mysigare kläder.
Malmöfestivalen är nu snart slut, skönt som fan faktiskt.
Slippa allt skräp och drägg som dräller runt!

Jobb annars denna vecka, jobbade i måndags och sov i Malmö hos mormor och Olof, ledig
tisdags och igår. Jobbar idag och imorn, ledig lördag och söndag.
Sen så får man se hur det nya schemat blir, får kolla upp så att jag verkligen
kommer att vara ledig den 8e så att jag kan gå till doktorn.

Snart dags att börja göra sig iordning med, bussen går om ca 1 timme.
Har inte fått i mig någon frukost eller sånt ännu, bara en kopp kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0