Idag är jag inte alls spec. pepp på att jobba.

Men det går väl över tills det är dags.
Brukar inte känna såhär annars, brukar inte bry mig, bara veta att
det är en ny dag på jobbet.
Men idag är jag tröttare än jag brukar av någon anledning.

Får se hur resten av veckan kommer se ut, skulle jobbat igår men Omiros
ringde och sa att jag inte skulle behöva jobba eftersom det var så lugnt på Kanalen.
Så jag ringde och snackade med Aris om det, istället för jobb där så blev
det jobb här hemma.

Vi körde en ordentlig städning här i huset, rent och fint blev det.

Bakade också havrekakor på kvällen, det var rätt drygt och inte så jättekul.

Snart dags för "semester", skall bli nice!
Ser fram emot den 12e fast jag inte tycker om att flyga, det är det värt ändå.

Skall hinna stänga i tid ikväll, annars blir jag förbannad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0