Är tillbaka i vardagen sen ett par dagar tillbaka.

Kom hem till skåne i söndags, blev att jag flög till Ängelholm eftersom
mamma hittade en plats på flyget som egentligen var fullbokat.
Skönt, men ändå inte eftersom jag tycker det blir mer och mer obehagligt att
flyga för varje gång.
Borde vara tvärtom men inte.

Bröllopet i lördags var skoj.
Jag var nykter eftersom jag sagt att jag kunde köra, pallade inte vara
bakis när jag skulle hem.
Lite taskig koll på alkoholfritt bland de som serverade alkoholfritt bara.
Men maten var riktigt god iaf, lammet gjorde dom bra.

"Tyvärr" så fanns det hemmagjort jordgubbslikör och gotlandsdricka.
Jag blev bra sugen, men fick låta bli eftersom jag sagt att jag skulle köra.
Fick iaf med mig en flaska likör hem, har ännu inte hunnit smaka på den, får
se när det blir.

Brunch innan man åkte mot flyget i söndags, gött me kaffe och frukost.
Var aptrött när jag kom hem, fick iaf skjuts av mormor hem ifrån Malmö.
Lite grinig vart man på att AC´n på Ö-tåget mellan Hbg och Malmö var trasig,
äckligt varmt var det.

Hade problem med att handla present i måndags, svårt att välja.
Men det blev bra ändå.

Annars har man jobbat på sen man kom hem, ledig idag så har tvättat en massa.
Tvättkorgen var i princip överfull men nu är det mesta borta.
Gutt!
Gräsmattan har även blivit klippt, duktiga jag typ..

Skall snart slänga mig i duschen och sen upp och slöa i den nybäddade sängen.
Fan vad gött det är när den är nybäddad.

Jobb imorn, Malmöfestivalen drar igång dessutom och jag jobbar fram tills på tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0