Utan min hund igen.

Imorse åkte mamma, pappa och Pysen igen efter att ha varit här
sen torsdagsnatt.
Blev inte i säng förräns halv två natten dom kom hit.

Fredagen blev in till Malmö för mig, mamma, pappa och Pysen.
Förbi jobbet och käkade innan vi stack till plantagen och köpte
lite blommor och sånt.
Köpte även lite murgröna och två små palmer på Gustav Adolfs torg innan
vi var på plantagen, sparade vi lite pengar på.
Den murgrönan jag köpte på torget kostade 30:- medans den på
plantagen kostade 99,90:-.
Lite skillnad.

Lördagen stack vi 4 in mot Lund, efter att ha kört på ett x antal gågator,
(går fan inte att köra bil i Lund, totalt värdelöst) så stack vi till Höör ist.
Handlade torklina och torkställ på XL Bygg och sen en massa på Ica Supermarket,
betydligt billigare än jag räknat med.

Var helt förstörd imorse när dom stack, ville ha min vovve kvar här.
Men det bästa för honom var ju att vara hemma på Gotland ist.
Hoppas allt löser sig någon gång i framtiden så jag får ha honom här.

Jobbat idag och jobbar fram tills jag är ledig på fredag, jobbar lördag och ledig på
söndag igen.

Har nu lagat mat, men nu när den var klar så kände jag att jag inte var hungrig.
Så Johny sitter och äter medans jag skriver här, räcker till lite matlåda då till
honom med så slipper man bry sig om det.

Skall snart ta och gå och lägga mig, är svintrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0