Telias väntetid, förkylningar och betala räkningar - Djävulens påfynd!

Så känner jag just nu.
Över 6 veckors väntan innan man får hem bredbandet.
Förkyld som en dåre, mår inte alls bra och skallen är mos.
Har precis lagt in räkningar för nästan 1600:-, och då är jag inte ens
klar med betalandet utav alla räkningar som jag har.

Fy fan säger jag!

Tur att man varit ledig idag men imorn jobbar man igen.
Tacka fan för att man är ledig på söndag med.
Är ju tur att man trivs bra på jobbet, men när man är sjuk och
trött i hela kroppen, då är ledighet nice!

Sista dagen för praktikanten igår.
Säger inget mer om det så har jag ingenting sagt, folk vet min åsikt redan.

Bakat bullar idag, var förbi Johnys jobb och lämnade av några.
Vi käkade några bullar men lämnade även kvar till Bengt.

Väntar nu på att min karl ska komma hem, han snacka om att han skulle jobba
ända till tio. Va fan, min karl borde vara hemma och ta hand om mig nu när
man är sjuk, samtidigt så behövs pengarna.

Dricker te som en dåre dom här dagarna, tur man köpte hem det förra helgen.
Blå frukter är nice!
Näe, skall ta mig en kopp till och sen däcka på soffan igen.
Slocknade där i typ 2 timmar efter jag kommit hem från Johnys jobb och
efter mitt te var slut i koppen.

Tack och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0