Snart är långköraren slut.

Imorgon är sista dagen utav 8 på raken som jag jobbat.
Sen så är jag ledig fre-lördag.
Skall bli riktigt gött faktiskt.

Imorgon natt så kommer mamma och pappa hit med.
Dom har med sig de sista av mina saker som inte fick
plats i hockeytrunken som jag hade med mig när jag flyttade till
Malmö, men nu bor man i huset sen förra torsdagen.
2 veckor i huset imorn alltså.
Men viktigast av allt: Pysen kommer imorn.
Saknar/saknat min hund sjukt mkt så har gått
och varit glad och imorn innan dom kommer lär jag vara överlycklig och sväva på moln, eller ngt.

Jobbar tillsammans med Fia och Irina som vanligt imorn, allt funkar fint mellan
oss 3 så det kommer också bli nice.

Smällde till med en del folk i eftermiddags så jag och Fia hade en del
att göra, sen helt plötsligt dog allt ut och det var knappt någon som
kom och åt.

Kommer att jobba en hel del framöver, med någon ledig dag här och där.
Så mellan 11.30-20 på vardagarna och 12-22 fre-lördag kan man inte nå mig på
telefonen, då funkar sms bäst.

Har om ett litet tag även hemtelefon, men det återkommer jag om när det är fixat
och dom som ska ha numret kommer få det.

Skall nu straxt gå upp och lägga mig och sova så man orkar upp imorn.
Blir upp vid åtta typ, så några timmars sömn måste man ha.

C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0