Man har ju internet för tillfället.

Så då får man passa på att uppdatera lite.
Kom på förut idag att imorn är det 7 veckor sen jag flyttade ifrån Gotland.
Tiden går fort, när man har roligt.
Eller något i den stilen.

Var relativt mkt på jobbet idag, men inte allt för mkt.
Det var mest att de flesta ville sitta ute i solan och värmen under lunchen
och halva eftermiddagen, så vi fick köra med puckarna och att folk fick komma
in och hämta sin mat för att vi skulle kunna jobba så snabbt som möjligt.

Kom ifrån jobbet först 20.55 typ, sen väntade jag på bussen mot Värnhem,
tänkte handla lite innan bussen hem gick.
Såklart så var det något fel på kortmaskinerna och inte fick jag
lov av skitbankomaten att ta ut pengar heller.
Sen så var killen i kassan sjukt seg så jag stack.

Väntar på att mamma, pappa och Pysen skall komma fram hit
så man kan få gå och lägga sig.
Rätt så trött och ont i huvudet har man med, och Pysen skall ut och gå
när dom kommer fram så det blir inte direkt huvudstupa ner i sängen.
Skönt att man kommer vara ledig två dagar nu innan det är dags för jobb igen.

Jobbar väl sen 4-5 dagar i sträck och sen är ledig 1-2 dagar.
Har ju mitt schema så...

Sist jag pratade med mamma så var dom iaf i Osby.
Packar ur bilen och släpet gör vi imornbitti/förmiddag innan det är dags att åka
och lämna släpet.
Så det blir nog upp tidigt så jag hinner gå ut med Pysen innan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0