Jag lever och allt är bra.

Har bott i huset sen förra torsdagen och det funkar bra med allt.
Känns inte så jobbigt att åka buss in till malmö varje dag och
trivs bra på jobbet gör jag med.
Var hemma nu lite efter tolv, fick ta tåget till lund och sen buss vidare hem därifrån.

Sjukt mkt att göra under lunchen idag men nu under kvällen hände inte allt för mkt.
Jobbar imorn med, börjar 12.
Har en långkörare på 8 dagar så jobbar fram tills helgen
och är ledig fre-lördag.

Det mesta är iordning här, väntar på att mamma och pappa skall
komma ner med de sista grejerna.
Längtar efter mina solglasögon och skinnjacka, varmt här i skåne nu ju.

Jee, vet inte om det är allt för mkt mer att skriva.
Mest jobb och sånt nu.

I veckan som kommer så skall iaf en tekniker ifrån telia komma hit och kolla.
Ringde dom i söndags och beställde bredband, tv och telefoni.

Näe, skall avsluta detta och gå upp och lägga mig hos min karl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0