En ny dag på jobbet väntar.

Jobbar idag igen efter att ha varit ledig igår, vilket jag behövde då
jag låg däckad större delen utav eftermddagen.
Men idag är det nya tag som gäller på jobbet så
är jag ledig imorn igen, vilket jag misstänker kommer att behövas
eftersom jag inte lär vara hemma förräns efter tolv inatt.
Och sen sitta i Lund utomhus i en halvtimme gör väl inte min
förkylning allt för mkt bättre.

Sen så är det jobb mån-ons för att vara ledig på torsdag.
Alla födelsedagar börjar nu med, med tisdag som start.

Skall snart börja göra mig iordning för att gå till bussen som går 11.02.
Blir att skynda sig lite sen till jobbet när jag kommer till Malmö för att fixa med
besticken och det. Var tydligen mkt att göra där igår så Fia ringde igårkväll och
frågade om jag inte kunde fixa det på en gång när jag kom dit.
Och det kunde jag ju.

Jag och Aris som jobbar nu vid lunch så kommer Fia vid halv två.

Väntar på att tvättmaskinen skall bli klar så jag kan slänga upp kläderna
på torkstället inne i badrummet, tur vi köpte den med tanke på att vädret inte varit
allt för super dom senaste dagarna.

Imorn blir det att göra köttbullar och vila en massa så man blir lite friskare.

Over!


Kommentarer
Postat av: Anki o Becky

skickar en krya på dig hälsning ..

2010-04-24 @ 19:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0