Årets önskelista är klar.

* Pengar!

Yepp, möte som resulterade i att det ännu inte blir någon anställning, så
i år när jag fyller år så är det pengar som är högst prioriterat och uppskattat.
Spreed the word !

Iaf, "jobbar" på som vanligt nu.
Ledig på fredag och söndag denna vecka iaf, funderar på att kolla
om jag skall vara ledig när jag fyller år eller inte, det återstår att se.

Kom hem för lite mindre än en timme sen, så har bara hunnit laga och
äta lite mat. Skall snart gå upp och lägga mig i sängen och ev läsa ut min bok.
Inte så många sidor kvar så har jag en ny imorn när jag åker bussen in till Malmö.

Har fått bekräftelsemail ifrån telia och så, så nu är det på G.
Eller ngt i den stilen, tar en jävla tid men jaja..
Flyttkort har också kommit så ett gäng hamnade på lådan i förmiddags innan
man stack till bussen.

Känner mig lite småhängig, snuvig och hostig.
Kanske på väg att bli sjuk eller något, får hoppas jag slipper det iaf.
Pallar inte vara sjuk just nu, men det är inte allt för superbra väder
och idag har de varit riktigt kallt och spöregn under förmiddagen.

Får hoppas på lite mer folk på jobbet imorn så det finns lite mer att
göra förutom att städa, var mest det eftersom vi passar på att göra
det när det är lite folk.

C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0