Snart klar för att åka in till stan.

Önskar jag kunde säga det var för nöjes skull jag gör det.
Men icke sa nicke, skall in till arbetsförmedlingen för att verifiera mina papper.
De jag har hittat iaf, är ett litet gäng.

Mådde as efter frukosten, var ingen höjdare men tur nog så mår jag bättre nu så att jag kan bege mig.
Ska kanske kolla om dom har lunchstängt eller inte, men jag har för mig att dom inte har det.
Men det kan man ju kolla på ams.se.

Annars idag?
Ingen aning faktiskt, kanske ringa till Peter och kolla vad han gör.
Eller kanske Zandra, om hon inte jobbar.
Men det får ju bli efter jag varit i stan.

Näe, på med strumpor och skor.
Plocka bilnycklar och väskan och sen iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0