Vad tror folk om mig egentligen ?

Fick mail ifrån facebook om att folk röstat ens styrkor och svagheter..
Såhär blev det iaf:
STRENGTHS:

craziest
most kiss-able
best to hang out with for a day

WEAKNESSES:

most absentee
best public speaker

och om någon undrar vad absentee betyder så är det "skolkare".
Vad folk har höga tankar om en! Haha..
Fast iofs, så kanske det stämmer lite.
Men att jag är värst av alla ? Jaja..



Ser jag ut som en skolkare ? Näääääää, just de !

En annan grej som jag funderade på idag.
Snacket om att man blir snäll om man äter pepparkakor, det är skitsnack.
Vet ni vad som gör en snällare ?
Att vara sjuk !
För då orkar man helt enkelt inte vara lika taskig och dryg.

En annan tanke som kom upp i skallen var; Varför lurar man i barn att tro på tomten och påskharen ?
Visst, kanske kul för ungarna, men fatta besvikelsen när dom fattar att varken tomten lr påskharen finns!
Det är ju egentligen taskigt.

Och nu sitter man här ovanligt slö i skallen, vet inte vad man ska göra så man sitter bara
här som ett lr annat fån.

Imorn ska jag ringa Mvc, så skall jag gå igenom jobbväskan och sen skicka ett mail.
Lite att göra ändå, men allt det kommer ju vara klart på en halvtimme.
Sen då ? Bara sitta hemma och mögla ?

Över o ut


Kommentarer
Postat av: Anna

SKOLKARE ;)

2009-01-07 @ 00:22:02
URL: http://lillfraesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0