Stänger av och ritar istället

Mmm, hade ngn föreläsning i typ hållbart företagande.
Vid halv 11 typ så stängde jag av mina öron och började rita lite istället.
Orkade helt enkelt inte lyssna mer.

Gick och mötte upp Zandra i stan, bort till de ställen Zandra hade möten.
Innan dess så gick jag och Zandra på Märta´s och åt lunch.
Sen fick jag sitta och vänta i omgångar under mötena.
Gick runt och kollade i lite affärer med, hittade lite småskit, som vanligt.
Sen så tog vi 15.35bussen hem, åkte 11:an med Zandra..
Garvade som fan och jag och Zandra pratade om att jag egentligen var en elak jävel hehe.
Men det garvade vi bara ännu mer åt.

Hoppade av på Hemse och mötte mamma på Ica, handlade lite käk osv.
Sen hem för att fixa lite och käka.
Zandra kom förbi på en kopp kaffe innan hon skulle på etologikursen.

Annars har man inte gjort så mkt, får se om man drar i den sista laddningen hårfärg ikväll.
Eller om jag väntar tills imorn med det.
Får se om jag o mamma orkar.
Har även kommit på hur jag skall ha min nästa tatuering :P

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0