Stånga & Analsäcksinflammation

Sitter hos Zandra just nu, skall sova här eftersom vi skall till veterinären
med Lowe imorn och skall åka redan klockan sju.
Vad jag ser fram emot det ;)

Men det skall bli skönt att det skall bli av någon gång.
Lowe skall kastreras, dra ut en tand och ta bort sporrarna, så han kan må lite bättre.

Kollade på veterinärens hemsida och läste om ngt som heter analsäcksinflammation.
Frågade Zandra om hon hört om det, men hon missuppfattade det fel först.
Tyckte det var skitkul när jag fattade hur hon tänkte, min humor ;)

Annars idag så har man inte gjort så mkt, kollat på tv.
Sen tog jag och Hanna en sväng i bilen med Pysen.
Först åkte vi till Mattias hus i rone för att se hur det gick, sen hem till Zandra (som inte var hemma),
på vägen hem såg vi Annicka så vände och körde efter henne hem.
Så vi satt där en liten stund och drack kaffe och snackade.
Fick sms av Zandra att hon var hemma så jag och Hanna tog en oanmäld snabbvisit dit för att prata om ikväll.

Sen förbi affären på vägen hem och handlade lite.
Kom hem, käkade, plockade ihop kläder och duschade innan Zandra kom och hämtade mig.
Så nu sitter man här och slöar.

Imorn så får vi peppa varandra att kliva upp i tid, misstänker att Zandra kommer vara bäst på det.
Wish me luck ;)

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0