Söket gick riktigt bra, duktig hund jag har !

Yes, imorse var det sjukt jobbigt att komma upp ur sängen.
Dyngtrött och varmt och gott under täcket, kom ju hem sent sen så gick jag väl och la mig halv två kanske ?
Kommer inte riktigt ihåg, men det var hur som haver jobbigt..
Men iväg kom vi, och det gick jättebra för Pysen.
Riktigt duktig så man kände sig stolt =)

Men jag frös ändå så in i helvete. tur det bara var en hund kvar när man frös som mest.

Fick även mail från jobbet nyss, fick mkt beröm för partyt igår,
Tydligen så var jag så grym så att en av tjejerna ringde en kompis som ville boka ett party i Sthlm.
Hehe, då är man ju grym då ;) ye !
Så man kände sig riktigt nöjd med sig själv när man får så mkt beröm och så.
Bra dag det här ju.

Får se om man orkar komma upp imorbitti, börjar klockan 9 så får ta en tidig buss.
Så man får gå upp typ vid 5 :S
Har ingen som helst lust, och det värsta är att det är så hela veckan.
Imorn så slutar jag iaf 14.45 men på tisdag är det värre, då är sista grejen på schemat vid 19 :S
Vet inte hur jag ska orka och överleva det, spec. när bussarna inte går så bra.
Så komma hem vid 22 när man ska upp 5 igen, näe tack !
Men det blir ju bara att ta sig själv i kragen antar jag.

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0