Snart får man sova

Är helt dyngtrött, har varit det hela dagen.
Ändå har man orkat med en del, testade att gå förbi Lowe med Allfåns.
Sen gick jag och Zandra bort till Ida & Henkan.
Jag satt med med barnen och ordnade, dom skulle busa och ha sig.
Men det är trevligt det med.

Annars har jag nog inte gjort så mkt.
Var ute med Pysen förut, den hunden gillar snö.
Det är en sak som är säker, när vi va ute i morse så kastade jag en snöboll mot honom.
Den fångade han i munne och åt upp.
Bra när man skall avleda honom från annat.

Imorn vet man inte vad som händer, kanske kan få låna bilen ?
Kanske ta och ringa och boka tid hos frissan, fast skall ju inte klippa mig förräns i februari, men
då har man det gjort iaf.
Annars finns väl risken att man glömmer det, som med det mesta.

Väntar på kaffet som jag fick springa ner och fixa, fast alla andra sitter nere.
Fan ta dom om dom snor allt kaffe ifrån mig.


Ps, jag e fortf. förbannad på tele2 d,s

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0