Rev bort golvet, drack öl och grillade korv

Ungefär det man gjorde igårkväll.

Dagen annars var lugn, träffade Anna & Jonas en sväng.
Sen stack jag och Hanna ner till Rone med hundarna och passade på att ta reda på
vart Mattias hus låg någonstans, sa hej en snabbis till honom och så.

Sen hem igen och fixa lite, vänta på att Stefan skulle komma med bussen
eftersom han skulle åka med ner till Mattias hus.
Så vi kom dit till sju ungefär.
Alla hade typ redan kommit och börjat bryta upp golvet, så jag tittade egentligen mest
på och tog en öl.
Men lite nytta gjorde man faktiskt allt ;)

När allt det var klart så gick vi ut till den "lilla" brasan för att grilla korv och dricka ännu mera öl.
Så där ute satt vi ett par timmar, hade sjukt kul iaf !
Så jag klagar inte alls på gårdagen.

Sen gick vi in i vardagsrummet, jag snodde ofc Stefans sovplats, så han fick ligga på golvet mwoaha ;)
Snurrade faktiskt rätt bra i skallen, hade glömt bort det där med att hälla i sig ett par öl sittandes.
Slår ju till när man ställer sig upp.
Men jag somnade nog rätt så fort ändå, gött att sova.
Tydligen så hade jag råkat sparka ner en blomkruka på Mattias, sorry ?
Varmt som fan var det, så jag behövde inte täcket som täcke utan använde det som kudde
eftersom kudden jag hade var totalt värdelös och förtjänade knappt att kallas för kudde.

Idag så var vi mest slöa.
Danne kom förbi en sväng, och han hade kaffe med sig.
Gladast för det var nog jag och Cissan ;)
Kollade på Harry Potter, sen kom föräldrarna Olsson förbi, och dom hade kaffe med sig !:P
Så vi började ta itu med golvet igen, få bort allt vatten och spån som fanns under.
Langen gick med hinkar och brädor.

Vi tog det rätt lugnt ändå, jag, Stefan och Mattias gick ut och grillade korv hehe.
Rätt härligt att stå ute så :P

Kom hem för några timmar sen och har bara tagit det lugnt, det e gött det med.

Imorn så är det nog skogen misstänker jag.
Och ska ner snart och se om jag lyckas övertala resten av familjen att se "What´s love gotta do with it"
Gillar den filmen som fan, den är grym, och den handlar ju om Tina Turner ;)

Mmm, inte så mkt mer att skriva förutom att slänga in lite bilder, från imorse.



Robin & Mattias


Elin & Josse


Danne


Cissan & Stefan


Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0