Överlevde imorse & rusningstrafik på ICA

Fast det var jobbigt att kliva upp tio över 5 imorse så överlevde jag det.
Överlevde även bilkörningen Hemse-Visby t.o.r.
Så jag skall inte klaga, kom hem ca tio i 8 imorse så gick och la mig.
Lyckades av någon anledning sova till klockan två idag, måste ha varit helt slut.
Annars idag har jag inte gjort så mkt, bara tagit det lugnt, funderar på att beställa mina kläder
som jag hittat som jag vill ha, fast dom kostar lite ;P

Lär nog sluta med att innan det är ny dag så har jag beställt grejerna ;P
Har ju egentligen råd att "slösa" men då har jag inte råd att "slösa" på lika mkt annat.
Jobbigt dilemma..
Fast kläder är ju bra att ha..
Kan ju inte direkt gå runt naken (även om vissa säkert hade tyckt de varit skitkul)

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0