Morrn morrn till en ny dag av sjukdom

Börjar vänja mig vid att ha konstant ont i magen.
Att vänja mig att vakna och känna hur ont man har.
Fan va skönt det är att sova, då känns det inte.

Sen att börja dagen med en kopp kaffe och en snus när man är magsjuk är kanske inte så smart.
Men man måste ju överleva och vakna till liv med.

Blev väckt av att Jasmine kom hit, undrade om jag kunde se efter dom.
Men det går ju inte direkt om jag är magsjuk.
Orkar ju inte så mkt, dessutom vill jag inte riskera att dom ska bli sjuka.

Idag ska jag bara ta det lugnt, har bett mamma åka och handla hem nyponsoppa, bananer och knäckebröd.

Får se hur det blir med söket imorn..

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0