Mkt man fick vila ut den här helgen då

Yes, iaf..
Fredagen: Var med Zandra och körde runt lite, va på hemse sen gahms osv..
Köpte hårfärg och letade efter ngn att festa med.
Peter & Virre ställde till slut upp ;)
Klippte av typ allt mitt hår med :P
Iaf, käkade snabbt efter frissan och stack sen till Peter & Virre och började dricka, spelade
lite guitar hero med, gick hur värdelöst som helst för mig..men va fan..skyller på ölen.
Sen gick vi till Matsalen, köpte varsin öl, gick upp och satte oss och konstaterade att det var totalt värdelöst.
Men vi höll iaf ut till tolv, höll på att frysa ihjäl på vägen hem med.

Idag (lördag) så hade man inte någon direkt sovmorgon, fick kliva upp så mamma kunde färga mitt hår.
Hade två förpackningar till mitt korta hår, inte fan räckte det för det näe..
Så fick köpa två nya som skall användas imorn(söndag)..(Jag vet, klockan e efter tolv).
Har varit fyllechaffis åt mamma, pappa, mammas jobbarkompis o hennes gubbe.
Fick köra in dom till stan till fyra och hämtade dom nu vid ett.
När jag kommit hem så var Nathalie med här, tog ut hundarna, drack kaffe, snackade skit
och så klippte jag Nathalies hår, eller bara lite av det som var slitet.

Runt sju så började jag bege mig till Anna.
Jonas och Tony var där, spelade bl.a Chicago och hjärter 7.
Gick väl kanske inte så jättebra, men va fan, brydde mig inte direkt.
Trevligt nog så var man så sjukt trött och ville bara komma iväg och hämta dom i stan
så man skulle få komma hem ngn gång.

Men nu sitter man här iaf..
Imorn är det skogen, vill helst skita i det faktiskt, får se hur jag gör.
Måste få sova lite med annars lär jag gå under !



Före klippningen


Efter klippning och färgning

Näe, ta sig ngt att käka sen sussa..

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0