Lyckades få tummen ur arslet

Och faktiskt ta och städa på mitt rum.
Så nu är det städat, ommöblerat och delvis dammat.
Dammsugit golvet och alla vrår.
Även rensat ur garderoben och byrån, ändå en låda full me t-shirts.
Så det är ju något som man inte har någon brist på direkt.

Annars idag har man inte gjort så mkt, varit nere i Alva en snabbis.
Pysen och Allfåns drev tydligen en räv nere i änget enligt pappa när han var ute med dom.
Se där, se där.

Imorn är det skola, går nog bara på seminariet på eftermiddagen eftersom det
är ett av de obligatoriska.
Sovmorgon alltså ;)
Kanske kan få låna bilen med om det ska va så hehe.
Får hålla tummarna för det helt enkelt.
Har inte läst ngt i boken idag:S
Kanske ska ta och göra det sen när jag gått och lagt mig ?
Får se om jag minns att göra det när det är dags för sängen.

Lite småont i magen har man, men är ändå sugen på en kopp kaffe.
Nu lär Zandra ringa med misstänker jag..
Jo se på fan det gjorde hon !

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0