Legat i en låda i skogen ngn timme

Yepp, idag så har man varit i skogen med Pysen och tränat sök.
När jag vaknade imorse så var jag dyngtrött och hade egentligen ingen som helst
lust att åka ut i skogen med Pysen, men fick för dåligt samvete för att stanna hemma.
Så jag fick helt enkelt masa mig upp ur sängen och göra mig iordning.
Idag var man iaf ordentligt påklädd, inte allt för ofta det händer.
Men det var kängor, termobrallor, vantar, tjockjacka & mössa, tur det när det är snö ute.

Fick iaf ligga i en av lådorna under hela tiden medans Sicko, Timmie, Allfåns & Henna fick börja.
När dom var klara så var det Pysens tur, gick väl inte så superbra, lillkillen med överskottsenergi
och en massa spring i benen ;P
Men det gick ju iaf inte helt åt helvete, och det är ju bra det.

Sen körde vi hem efter fikat där Pysen tuffade till sig mot Timmie, vilket han inte skall
eftersom timme är typ 6 år medans Pysen är knappt 15 månader.
Men men, va skall man göra då ?

Lämnade av hundarna och mamma hemma och körde sen till Stånga, Petrina stod ute
så gick och pratade med henne en snabbis innan jag gick in till Zandra.
Satt där och drack kaffe och snackade lite innan jag stack hem.

Skall ju till Stånga imorn med, sova där eftersom jag och Zandra skall till veterinären
i Västerhejde med Lowe. Skall införbi Claes Olsson med medans vi väntar på att dom skall
bli klara med Lowe, med min digitalkamera som fått för sig att sluta fungera.
Så det blir att lämna in den, har inte ens haft den i ett år, fick den när jag fyllde 21 och det var ju
i maj förra året, och en kamera skall hålla längre än typ 6-7 månader.
Har inte kunnat fixa det innan eftersom jag inte vetat vart kvittot har varit, mamma och pappa
har fått ha hand om det eftersom jag är totalt värdelös på det där med papper ;)

Ikväll har man inte gjort mkt, tagit det lugnt.
Druckit en del kaffe, spelat skippo med Hanna som bara fuskar hela tiden.
Kollat på trollkarlens hemligheter lr va de hette, inte spec. bra.
Och givetvis Pamela Andersson; Girl on the loose.
Eller som lillebror trodde, Ghose on the loose ;) hehe.. Det hade jag och Hanna kul åt.
Nu skall man sitta här ett tag misstänker jag, men de gör inte mkt..

Hade tänkt fixa lite bilder från sökträningen men det blev inte av, shame on me :P

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0