Kära tele2, jag HATAR er !

Nu är jag sjukt förbannad och irriterad, tele2 har just förstört min månad.
Tack vare dom asen har jag inte ens 300;- kvar på mitt konto !
DÖD åt tele2 !

Skulle iaf tanka min mobil över deras hemsida, kompis 195.
Men det gick inte, fick ett felmedelande att det inte gick att registrera det och att man kunde
försöka lite senare, vilket jag gjorde eftersom jag inte har några pengar på mobilen och
det gick inte att göra det över telefonbanken.

Till slut lyckas jag nästan då jag väljer det krångliga sättet att betala genom dem och swedbank.
Loggar in på swedbank efter jag valt mina alternativ och vad ser jag ?!

Jo att dom satans jävla pissråttorna dragit 195kronor från mitt konto 4 ggr !
Går det att ringa swedbanks kundtjänst ?
NIX !
Går det att ringa tele2´s kundtjänst ?
NIX !

Och jag har inte ens fått några pengar på telefonen, förstå min jävla ilska !!



Knappt några pengar på kontot och knappt några pengar på telefonen, och det har inte ens gått en vecka av månaden !


Och är det något om att jag inte får använda eran logga, DRA DET FRÅN MITT KONTO ERA SVIN !

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0