Jag var nog inte nykter någonstans och idag mår man som man förtjänar

Yes, gårkvällen var riktigt trevlig.
Hade skitkul, kom dit rätt tidigt då var det bara Ina & Josse som hade kommit dit.
Men sen så kom alla, en del "folkanpack" med haha.
Jag hade iaf rätt roligt med dom, både dryg och förolämpande stundvis.
Självklart ägde jag ju hela bunten ;)
Var lite fröken populär, men det är klart, när man är så grym som jag ;)

Var ju som sagt inte nykter någonstans kändes det som, men vad hjälpte det
när man skulle gå hem.
Höll på att frysa ihjäl och svor och förbannade det kalla skitvädret.

Idag så har man ju mått som man förtjänat typ, skit !
Mått så sjukt jävla dåligt, knappt kunnat va vaken eller sitta upp.
Så har bara sovit hela dagen, började känna mig levande vid 18 igen.
Så har legat på soffan och sett på tv, gett pysen hans ögonsalva.

Kvällen kommer iaf bara vara lugn, imorn är det sök i skogen.
Ska också förbi Nathlie och hämta mina strumpor, snusdosan och ubsminnet.
Vill också ha tag på bilderna från igårkväll.
Finns en bild på mig och Pernilla som jag har för mig blev rätt grym:P

Näe, orkar inte skriva mer.

Över o ut

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skåningen var ju rätt rolig ;p Men jag vill också ha bilderna , måste höra med Natta alltså ;)

2009-01-31 @ 23:25:26
URL: http://meinherzbrennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0