Jag är inte sugen på att köra halv sex imornbitti

Inte det minsta !
Men snäll (DUM) som man är så har man lovat lillasyster att köra henne till båten imornbitti.
Så det blir att masa sig upp och åka hemifrån halv sex typ.
Så dags skall jag ju ligga och sova !
Fast nästa vecka så blir det att gå upp så tidigt varje dag eftersom man börjar kl. 9 mån-fre.
Så man får sitta i skolan en timme och vänta på att man skall börja.
Det känns rätt så jävla drygt.
Skitbussar som går så dåligt !
Inte nog med att dom skall köra av vägen, tiderna är värdelösa dessutom.

Jaja, skitsamma väl antar jag.
Får köpa mig en kaffe och sitta och glo, läsa tidningen eller något.
Annars imorn då, vet inte riktigt vad som händer.
Jag är så less på att sitta på den här ön, är ju en hel månad sen jag var ifrån ön.
Vill bort från ön någon/några dagar snart, men nu har man ju inte råd.
Får vänta på att jag får mina pengar så jag får råd, men då ska man komma på vart man skall
och vart man skall bo med.
Inte allt för lätt det där tyvärr, spec. nu när lillasyster bor hemma igen.

Näe, ta o bädda sängen och sova så man orkar köra imorn.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0