Jag är fortfarande förbannad på tele2

Yepp, mina pengar är fortfarande "skyddade", mina sista pengar.
Och just nu är jag i stort behov av att kunna använda mina pengar, men det går ju inte.
Jävla skit säger jag bara, piss-tele2 !

Så man är ju inte så superglad just nu, blir så jävla trött på det !
Funderar på att byta operatör !
Hur det än blir så kommer jag ALDRIG fylla på mitt kontantkort från deras hemsida.
För det går ju bara åt helvete !

Annars idag händer inte mkt, fast jag skulle behöva göra ett antal saker, men det går ju
inte eftersom jag inte kommer åt mina pengar.
Fan !

Skall iaf vara barnvakt i eftermiddag.
Hämta barnen vid fem sen vara barnvakt fram till åtta typ.
Så man har iaf ngt att sysselsätta sig med.

Får se hur det blir imorn eftersom jag inte har några pengar :/

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0